[GSL] Proiect eBook Software Liber

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Aug 20 20:35:09 EEST 2009

Nu stiu daca s-a discutat asta pe undeva sau daca e total off-topic,
dar eu cred ca ar fi interesant de vazut daca putem gasi voluntari
pentru LibriVox si Gutenberg. Eu mi-am luat de curand un mp3 player si
sunt intr-o adevarata febra de "lecturare" audio si mi se pare f. cool
ca acum am ce face in Metrou pana ajung la servici sau cat stau la
coada la Carefour :-D

Din pacate, nici pe LibriVox, nici pe Gutenberg nu prea gasesti ceva
in romaneste.

Cheers,

Ionutz