[GSL] Răspuns și note asupra Proiectului eBook

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Aug 20 22:27:11 EEST 2009

Salut Volo,
Și eu consider util proiectul. Și, de ce nu, și un audio book.
Ar putea avea abordări și prezentări diferite pentru acasă, educație (pe
cele trei categorii), business, comunități. Din punct de vedere al
soluțiilor concrete cel puțin.
Și cu un pic de grijă putem face aceste materiale atât informative cât
și folositoare cui dorește să-și rezolve o instalare în scopul dorit.
Dacă reușim și audiobook propun pentru secțiunea administrație și guvern
înregistrarea la volum maxim a conținutului : ei oricum aud mai greu sau
se poartă de parcă n-au auzit niciodata.
Doru