[GSL] Proiect eBook Software Liber

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Aug 21 09:09:01 EEST 2009

On 08/20/2009 07:29 PM, Volodia Macovei wrote:
> Am pornit proiectul de realizare a unui eBook dedicat comunităților și
> software-ului liber, așa cum am promis la FLOSSCamp.
> Proiectul, în schiță, este găzduit la:
> http://trac.softwareliber.ro/gsl/wiki/eBook

Prima mea observatie vazind cuprinsul e ca mi se pare un document mare
si stufos. KISS (Keep It Simple, Stupid): cu cit un text e mai lung si
mai complex, cu atit scade probabilitatea ca el sa fie citit.

O alta observatie am pentru capitolul 7, care cred ca va iesi o varza
totala daca listam 20 de distributii, spunind despre fiecare ca e cea
mai tare cu cam aceleasi argumente (si ne vom mai flama si intre noi cu
ce a spus fiecare despre distributia celuilalt). E teren minat acolo.