[GSL] Proiect eBook Software Liber

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Aug 21 11:42:06 EEST 2009

Salut Nicu,

2009/8/21 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>

> Prima mea observatie vazind cuprinsul e ca mi se pare un document mare
> si stufos. KISS (Keep It Simple, Stupid): cu cit un text e mai lung si
> mai complex, cu atit scade probabilitatea ca el sa fie citit.

Este şi părerea mea. Consider că va fi cu atât mai apreciat şi folosit cu
cât va fi mai simplu.

> O alta observatie am pentru capitolul 7, care cred ca va iesi o varza
> totala daca listam 20 de distributii, spunind despre fiecare ca e cea
> mai tare cu cam aceleasi argumente (si ne vom mai flama si intre noi cu
> ce a spus fiecare despre distributia celuilalt). E teren minat acolo.

Ia în cosiderare următorul aspect : celor care doar utilizează soft le este
de ajuns să poată pune în funcţiune simplu şi eficient un sistem funcţional
; despre rest mi-e greu să cred că (un administrator de sistem sau un
pasionat) a instalat, folosit, contribuit la şi apreciat o singură
distribuţie.

Nu trebuie să formulăm materialul într-o formă în care să lăsăm loc de
competiţie rău înţeleasă şi inflamabilă. Mie personal îmi provoacă greaţă
descrierile de genul "cel mai bun", "liderul.." etc ; pentru doritori există
site-ul de comunicate de presă. Şi e de datoria noastră să demonstrăm că
putem formula puncte de vedere comune "a la FLOSS Camp" unde, din câte îmi
amintesc, n-am observat să se fi utilizat topoarele şi forţa muşchilor decât
asupra lemnelor pentru foc.

Doru