[GSL] Proiect eBook Software Liber

Stan Ioan-Eugen stan.ieugen la gmail.com
Vin Aug 21 11:53:48 EEST 2009

În data de 21 august 2009, 09:09, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

> Prima mea observatie vazind cuprinsul e ca mi se pare un document mare
> si stufos. KISS (Keep It Simple, Stupid): cu cit un text e mai lung si
> mai complex, cu atit scade probabilitatea ca el sa fie citit.

Da, după cuprins pare o operă completă. Ar trebui să stabilim o mărime
aproximativă.
Să spunem ~70 pagini, și pe urmă mărimea fiecărui capitol. Nimic bătut în
cuie, doar
ceva orientativ pentru ca toată lumea să știe la ce să se aștepte de la
ceilalți.

> O alta observatie am pentru capitolul 7, care cred ca va iesi o varza
> totala daca listam 20 de distributii, spunind despre fiecare ca e cea
> mai tare cu cam aceleasi argumente (si ne vom mai flama si intre noi cu
> ce a spus fiecare despre distributia celuilalt). E teren minat acolo.

Distribuțiile ar trebui prezentate cât mai obiectiv. Oricum, mi se pare
normal și corect
ca textul să treacă prin câteva recenzii înainte să ajungă la „tipar” astfel
încât să fie
eliminate erorile și să i se asigure caraceterul unitar, legătura între
părți.

--
-stan ioan-eugen