[GSL] Proiect eBook Software Liber

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Aug 21 12:06:06 EEST 2009

On 08/21/2009 11:53 AM, Stan Ioan-Eugen wrote:

> Da, după cuprins pare o operă completă. Ar trebui să stabilim o mărime
> aproximativă.
> Să spunem ~70 pagini, și pe urmă mărimea fiecărui capitol. Nimic bătut în
> cuie, doar
> ceva orientativ pentru ca toată lumea să știe la ce să se aștepte de la
> ceilalți.

Mie 70 de pagini mi se pare foarte mult, nu vad un factor de decizie sau
functionar din administratie facindu-si timp sa citeasca asa ceva
integral. Mie mi se pare accesibil un document *sub* 20 de pagini.

Trebuie sa raspunda *foarte repede*, inainte ca cititorul sa isi piarda
interesul, la intrebari de genul: cine sint astia? ce vor ei? mie la ce
imi foloseste? dupa care sa mai vina cu citeva explciatii suplimentare
si gata. Pentru studiu aprofundat se folosesc alte publicatii.