[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Aug 21 13:28:26 EEST 2009

On 08/21/2009 01:13 PM, Stan Ioan-Eugen wrote:
> 2009/8/21 Volodia Macovei
>>

> Schema să fei completată cu explicațiea a ceea ce este o distribuție.

Nu cumva facem un dezechilibru punind foarte mare accent pe distributii
Linux? Dupa titlu se vrea un eBook despre "software liber" si, ne place
sau nu ne place, in cele mai multe cazuri intilnim software liber
(Firefox, OpenOffice.org, GIMP, Pidgin, PHP, MySQL) folosit pe Windows.