[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Aug 21 13:34:12 EEST 2009

On Fri, 2009-08-21 at 13:28 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Nu cumva facem un dezechilibru punind foarte mare accent pe distributii
> Linux? Dupa titlu se vrea un eBook despre "software liber" si, ne place
> sau nu ne place, in cele mai multe cazuri intilnim software liber
> (Firefox, OpenOffice.org, GIMP, Pidgin, PHP, MySQL) folosit pe Windows.

+1

Ce ziceți să o lăsăm mai moale cu discuțiile generaliste și, de exemplu,
să începem crearea unei liste concrete cu ce software trebuie inclus în
eBook (kernel-ul de linux va fi prezent cu siguranță pe-acolo,
altceva?).

Urmând ce s-a discutat la FLOSSCamp, țelul nostru sunt oamenii de birou,
deci nu distribuția, ci aplicațiile ce vor însoți distribuția sau
Windows-ul, vor juca rolul decisiv. Nu?

> --
> nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com

() Campania Panglicii în ASCII