[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Vin Aug 21 13:47:06 EEST 2009

On Fri, Aug 21, 2009 at 01:34:12PM +0300, Stas SUSHKOV wrote:
> Urmând ce s-a discutat la FLOSSCamp, țelul nostru sunt oamenii de birou,
> deci nu distribuția, ci aplicațiile ce vor însoți distribuția sau
> Windows-ul, vor juca rolul decisiv. Nu?

Cred că e util să listăm și soluțiile complete -- distribuțiile GNU/Linux.

Windows cu programe libere este ca o mașină hibridă. Și despre mașinile
hibride se spune[1] că sunt ca sirenele: când vrei un pește, primești o femeie
și când ai nevoie de o femeie primești un pește :-P

Tibi

[1] http://www.ted.com/talks/lang/eng/shai_agassi_on_electric_cars.html