[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Aug 21 13:58:14 EEST 2009

On 08/21/2009 01:47 PM, Tibi Turbureanu wrote:

> Cred că e util să listăm și soluțiile complete -- distribuțiile GNU/Linux.

Bineinteles, asa a si propus Stas.

> Windows cu programe libere este ca o mașină hibridă. Și despre mașinile
> hibride se spune[1] că sunt ca sirenele: când vrei un pește, primești o femeie
> și când ai nevoie de o femeie primești un pește :-P

Da, dar de multe ori o mutare completa de la Windows la Linux poate sa
para prea disruptiva si sa se loveasca de rezistenta.
Asa ca in unele cazuri poate fi mai eficienta o abordare graduala:
instalezi Firefox care face o bresa si planteaza saminta increderii in
FLOSS, urmat de OpenOffice.org care arata si economii semnificative de
bani, urmezi cu inca citeva aplciatii dupa care se ajunge la concluzia
ca e cam aceeasi platforma ca si o distibutie Linux, doar cu alt kernel
si e logic sa schimbi kernelul cu unul cu care aplicatiile vor rula mai
bine si mai integrat.

N-ai intilnit oameni care intrebati ce au pe calculator sa spuna
"Office"? Oamenilor nu le pasa de kernele, ci de aplicatii, fie ele de
birou sau solutii pentru server.