[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Vin Aug 21 14:07:56 EEST 2009

On Fri, Aug 21, 2009 at 01:58:14PM +0300, Nicu Buculei wrote:

> Bineinteles, asa a si propus Stas.

Bun. Atunci putem începe de la ce s-a scris pentru OpenDisc[1] în
română[2]?

> [...]
> instalezi Firefox care face o bresa si planteaza saminta increderii in
> FLOSS, urmat de OpenOffice.org care arata si economii semnificative de
> bani, urmezi cu inca citeva aplciatii dupa care se ajunge la concluzia
> ca e cam aceeasi platforma ca si o distibutie Linux, doar cu alt kernel
> si e logic sa schimbi kernelul cu unul cu care aplicatiile vor rula mai
> bine si mai integrat.
>
> N-ai intilnit oameni care intrebati ce au pe calculator sa spuna
> "Office"? Oamenilor nu le pasa de kernele, ci de aplicatii, fie ele de

De acord. Trecerea la GNU/Linux se face gradual. E important să trecem și
lista distribuțiilor pentru că unii totuși sunt mai temerari sau deja
pregătiți să facă pasul (folosesc de ceva timp FF, OOo).

Tibi

[1] http://www.theopendisc.com
[2] http://www.theopendisc.com/wiki/index.php?title=Romanian