[GSL] Note asupra observațiilor la Proiectul eBook

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Aug 21 22:38:34 EEST 2009

Cum priceperea mea ţine de baze de date, aş cam lua acest subiect de coadă.
Marius, citeşti şi tu lista asta. Lucrăm pe contentul de la firebird.ro şi
publicăm pe GSL o sinteză consistentă.
Fac un pic de săpături să vedem cine şi cum poate face face materialele
personalizate pentru Postgres şi Maria DB.
Dacă e cineva de pe liste aştept un semn.
Doru

Doru Ilasi - Aplix