[GSL] Proiect eBook Software Liber

Sâm Aug 22 07:43:32 EEST 2009

On Fri, Aug 21, 2009 at 08:02:21PM +0300, Ioan Fericel wrote:

> De acord cu demersul și cu observațiile ulterioare. Ar mai fi una
> importantă aici: trebuie "țintiți" și dezvoltatorii !
>
> Eu cred că la acest capitol se stă cel mai rău în România. Toată lumea e
> preocupată, dela primul progrămior cu 100 linii de cod, să și-l
> protejeze/închidă !

Sincer nu cred că dezvoltatorii pot fi convinși printr-o cărticioară. Ei
au nevoie de soluții pentru adaptarea afacerilor. Și dacă pot câștiga mai
ușor licitațiile și mai mulți bani, vor dezvolta programe libere.

Utilizatorul dă banul, el e mai ușor de reorientat (poate să dea mai
puțini pe calitate superioară). Dezvoltatorul primește banii și în general
nu-și permite experimente.

Tibi