[GSL] Asupra ultimelor discuții despre Proiectul eBook

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Sm Aug 22 11:04:39 EEST 2009

Volo,

Când m-am gândit la acest proiect, l-am văzut chiar din perspectiva unei
> echipe care propune o soluție complexă, viabilă, ca alternativă.

Ei, foarte interesant acest punct de vedere. Te-ai ales cu un partizan. Dar
e off-topic.

> 4. Degeaba spuneți că la nivel de factori de decizie e suficient să dai o
> idee concentrată în câteva pagini, că altfel nu citește... Din experiența
> personală știu că a trebuit să fac zeci de anexe la câte o propunere de
> proiect, pentru că oamenii/autoritățile vroiau să știe în detaliu cu ce se
> mănâncă. Autoritățile, firmele, organizațiile, oamenii - toți/toate vor
> detalii, vor soluții, răspunsuri...

Presimt că e ceva aici legat de paragraful anterior.

5. Din contactul cu debutanți în ale software-ului liber, știu foarte bine
> că aceștia îmi cereau să le spun unde pot găsi la un loc toate informațiile,
> (dacă se poate în limba română) și se declarau dezamăgiți de faptul că toată
> lumea le dă câte o listă de link-uri (așa cum mai fac unii dintre noi atunci
> când, în loc să aibă răbdare și să explice o soluție, îi trimit pe oameni să
> citească wiki!)

Eu personal aloc cât timp e nevoie pentru astfel de solicitări dacă sunt
făcute cu bun simţ. Explic : sunt oameni care nu se documentează, nu ştiu ce
vor dar cer o soluţie. Nu dau direct cu barda doar pentru că nu-mi stă în
caracter să pierd vremea cu aşa ceva. dar nu-mi cere să încurajez o astfel
de atitudine.

În rest de acord.

Doru

PS Eu m-am apucat deja de scris.