[GSL] Proiect eBook Software Liber

Sm Aug 22 11:16:09 EEST 2009

On Sat,22.Aug.09, 10:12:42, Ioan Calin Borcoman wrote:

> Pentru programatori probabil ar trebui specificat ca e recomandabil sa
> nu foloseasca Mono si Moonlight (cu linkuri la RMS si GNU), ca exista

De ce? Nu sunt programator, dar din câte știu eu Mono e software liber.

> vechi versus compilare din surse of latest & greatest), ce licente
> sunt recomandate pentru software nou si de ce (eu folosesc AGPL, de
> exemplu, pentru tot ce am facut in ultima vreme), poate si ceva despre

Atenție, AGPL este o licență destul de controversată și nu lipsea mult
să nu fie admisă în Debian.

Unele lucruri nu trebuie luate de bune doar pentru că vin de la FSF :)

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru