[GSL] Asupra ultimelor discuții despre Proiectul eBook

Sm Aug 22 11:33:08 EEST 2009

On Sat,22.Aug.09, 09:52:49, Volodia Macovei wrote:
> Să ne tragem puțin sufletul și să lămurim câteva lucruri.
>
> În primul rând, regret faptul că, așa cum se discută aici, se transformă un
> proiect generos într-o broșurică de propagandă, de genul celor care stau
> aruncate pe măsuțele din sălile de așteptare de la policlinici. Dacă sperați
> ca douâ-trei file de propagandă pro-software-liber să convingă pe cineva,
> atunci dați-mi voie să vă spun că, în opinia mea, abordați greșit această
> problemă: nu va fi nimeni convins și nici măcar făcut curios. Se cunosc atât
> [...]

[tăiat]

Volodia,

Cred că ai dreptate în ce ai scris aici și e-book-ul imaginat de tine ar
putea fi foarte folositor și sunt dispus să contribui dacă crezi că ce
scriu eu poate fi util. Dacă nu atunci ajut cum pot: corectură,
formatare, ... :)

În ce privește broșura și/sau pliantul cred că au și acelea utilitatea
lor, dar nu singure. De fapt eu cred că sunt necesare toate trei:
pliantul ca introducere, broșura ca să deschidă apetitul și e-book-ul
care explică tot ceea ce cititorul vrea/este dispus/are timp să
citească.

Dacă pliantul și broșura vor fi proiecte separate în opinia mea este un
detaliu organizatoric care trebuie stabilit de cei ce vor să contribuie
la ele.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru