[GSL] Asupra ultimelor discuții despre Proiectul eBook

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Sâm Aug 22 12:53:36 EEST 2009

2009/8/22 Volodia Macovei <volodia la archlinux.ro>:
> În primul rând, regret faptul că, așa cum se discută aici, se transformă un
> proiect generos într-o broșurică de propagandă, de genul celor care stau
> aruncate pe măsuțele din sălile de așteptare de la policlinici. Dacă sperați
> ca douâ-trei file de propagandă pro-software-liber să convingă pe cineva,
> atunci dați-mi voie să vă spun că, în opinia mea, abordați greșit această
> problemă: nu va fi nimeni convins și nici măcar făcut curios.

Volo,

Vrei să-mi spui că un director de ziar local care vrea să-și reducă
cheltuielile o să ia o carte de 70 de pagini și o s-o citească?
Trebuie și niște variante scurte pentru cei care nu au timp de alocat
pentru o carte de 70 de pagini. Dacă în câteva fraze reușim să-i
atragem atenția, poate o să fie interesat și o să frunzărească și
partea mai detaliată sau o să delege pe cineva să o facă.

Noi am spus că toate la un loc vor face proiectul accesibil unui
spectru mai larg de oameni:
* una scurtă pentru cei care chiar nu au de unde să aloce timp
* una mai lungă cu ceva mai multe detalii
* și tata lor, exhaustivul.

--
 .
..: Lucian