[GSL] Asupra ultimelor discuții despre Proiectul eBook

Sâm Aug 22 13:03:58 EEST 2009

On Sat, Aug 22, 2009 at 11:33:08AM +0300, Andrei Popescu wrote:
> [...]

Volo, e bine că se discută în contradictoriu. Cred că se aprofundează
problema și se lărgește viziunea.

Cred că sunt mai multe etape în adoptarea programelor. Prima este aducerea
la cunoștință printr-o prezentare scurtă, apoi într-o a doua, cine este interesat
descărcă materialul comprehensiv.

> [tăiat]
> În ce privește broșura și/sau pliantul cred că au și acelea utilitatea
> lor, dar nu singure. De fapt eu cred că sunt necesare toate trei:
> pliantul ca introducere, broșura ca să deschidă apetitul și e-book-ul
> care explică tot ceea ce cititorul vrea/este dispus/are timp să
> citească.

De acord. Consider că cele trei forme de prezentare sunt perfecte pentru
atingerea interesului mai multor grupuri.

> Dacă pliantul și broșura vor fi proiecte separate în opinia mea este un
> detaliu organizatoric care trebuie stabilit de cei ce vor să contribuie
> la ele.

Se poate porni de la OpenDisc și adăuga/aprofunda pentru materialul
comprehensiv.

Tibi