[GSL] Proiect eBook Software Liber

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Sâm Aug 22 13:12:31 EEST 2009

2009/8/22 Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>:

> De ce? Nu sunt programator, dar din câte știu eu Mono e software liber.

La fel precum si OOXML este liber.

> Atenție, AGPL este o licență destul de controversată și nu lipsea mult
> să nu fie admisă în Debian.

Eu vad ca AGPL este acum in Main. Daca stii ceva nou de actualitate
diferit de asta, as fi curios sa citesc si eu.

> Unele lucruri nu trebuie luate de bune doar pentru că vin de la FSF :)
>
> Salutări,
> Andrei

Dap, asta e o veche poveste pe care nu o inteleg - daca nu iti place
licenta care e problema? Pur si simplu nu folosesti libraria
respectiva! Singurii care se opun sunt cei care vor soft proprietar
sau care spera sa-si vanda la un moment dat softul ca proprietar. Si
eu am stat multa vreme in dubiu daca sa folosesc Qt in loc de GTK
inainte ca Qt sa ajunga si LGPL, ca ma gandeam ca poate, intr-o buna
zi, o sa-mi vand softul si n-o sa pot face asta ca n-am cumparat
licenta comerciala de Qt4. Dupa multe zile de framantari am realizat
ca treaba cu 'poate o sa-l vand odata' este o chestie mioritica (toti
ne visam patroni, nu?) si ca Qt cu GPL este perfect ok pentru micul
meu program pe care o sa fiu fericit daca mi-l folosesc 10 oameni,
daramite sa mi-l includa vreo distributie.

Cheers,

Ionutz