[GSL] UTF8

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Dum Aug 23 00:26:31 EEST 2009

Nu mi se pare gravă problema.
De fapt arhiva GSL indicată pe pagina oficială se află pe Google
Groups, de unde poate fi urmărită prin RSS, are căutare și alte
funcționalități. [1]

Mai repede aș vedea de soluția cu Google Groups (care nu sunt sigur
dacă e actualizată ok), decât să mai lucru la mailman care din păcate
încă e inferior la partea cu generatul arhivei web.

[1]: http://groups.google.com/group/software-liber

()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/