[GSL] UTF8

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Dum Aug 23 14:22:51 EEST 2009

„rs” (nu știu care e numele adevărat), ești primul care raportează
astfel de anomalii, deci ca rezultat, problema se limitează la modul
în care folosești personal resursele GSL.

Apropo de Fedora, poate face Fedora și pâine prăjită, însă din câte
știu eu vorba merge de mailman. Promit să mă uit peste acesta când
revin în România.

Spor.

P.S.: Eu nu m-am prins, la FLOSSCamp toată lumea se plângea că nu-s
proiecte la care s-ar putea contribui. Ca rezultat am publicat imediat
dupa eveniment o listă cu proiecte la care se poate contribui în mod
clar fără a avea cunoștințe de doctorant, chiar nu ne înțelegem?

N.B.: La următoarele probleme legate de resursele GSL, rog să folosiți
instanța de trac, din motivul că nu la toți le pot fi interesante
aceste dicuții:
http://trac.softwareliber.ro/gsl/

--
()  Campania Panglicii în ASCII