[GSL] UTF8

rs rospell2009 la gmail.com
Dum Aug 23 15:51:32 EEST 2009

> ești primul care raportează
> astfel de anomalii, deci ca rezultat, problema se limitează la modul
> în care folosești personal resursele GSL.

Dă cu mausul prin interfața web la tine pe server, eventual crează-ți
un cont pe gmail și vei vedea problema imediat. Mă aștept ca un admin
să testeze un server înainte să-l pună în funcțiune, și să rezolve
problemele pe măsură ce apar. Soluțiile pe care le propui tu (treci pe
RSS) sau motivele pentru care refuzi să rezolvi problema (folosești
personal resursele GSL) nu prea funcționează în lumea softului liber.

> Ca rezultat am publicat imediat
> dupa eveniment o listă cu proiecte la care se poate contribui în mod
> clar fără a avea cunoștințe de doctorant, chiar nu ne înțelegem?

Să mă înțeleg cu cine? Dă mai multe detalii. Dacă participăm la alte
proiecte se poate?

O soluție este să mutăm totul înapoi pe Google. Ne-am distrat cu
mailman, am văzut că nu merge, gata! Google era o soluție nu tocmai
perfectă, însă nu avea probleme tehnice. Serios vorbind, la
softwareliber nu merge softul liber, cum vreți să meargă în altă
parte?

Lucian Constantin
--
http://rospell.sourceforge.net