[GSL] UTF8

Dum Aug 23 22:53:21 EEST 2009

On Sun,23.Aug.09, 08:51:32, rs wrote:

> Dă cu mausul prin interfața web la tine pe server, eventual crează-ți
> un cont pe gmail și vei vedea problema imediat. Mă aștept ca un admin
> să testeze un server înainte să-l pună în funcțiune, și să rezolve
> problemele pe măsură ce apar. Soluțiile pe care le propui tu (treci pe

Lucian,

Și la mine totul e ok. Folosesc mutt ca să citesc lista, dar am
verificat și pe web, atât la googlegroups cât și arhivele de la
softwareliber.ro. Dacă folosești Firefox încearcă să muți directorul
.mozilla ca să încerci cu un profil „curat”.

> RSS) sau motivele pentru care refuzi să rezolvi problema (folosești
> personal resursele GSL) nu prea funcționează în lumea softului liber.

Ți-a scăpat „modul” :)

(accentuare pusă de mine):
„problema se limitează la *modul* în care folosești resursele GSL.”

Verifică cu un profil nou de Firefox după cum am sugerat mai sus. Dacă
nici așa nu merge atunci aș sugera să te adresezi listei potrivite
pentru suport tehnic (ex. rlug la lists.lug.ro) sau chiar pe diacritice
(fiind ceva legat de suportul pentru limba română) cu detalii despre
configurația ta.

Salutări,
Andrei
--
Dacă aveți probleme cu afișarea diacriticelor trebuie să vă actualizați
fonturile. Vedeți http://wiki.debian.org/L10N/Romanian/Lenny/Notes pentru