[GSL] UTF8

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Aug 24 21:06:19 EEST 2009

Pe 22.08.2009 15:25, rs a scris:
> Salut,
>
> Se pare că lista este setată pe iso-8859-2, atât la email cât și la
> afișare pe web prin interfața de la liste.softwareliber.ro.
>
> De exemplu, ce primesc pe contul de gmail arată în felul următor:
>

> Topicile de azi:
>
>    1. Re: Note asupra observa?iilor la Proiectul eBook (Tibi Turbureanu)
>    2. Re: Note asupra observa?iilor la Proiectul eBook (Nicu Buculei)
>    3. Re: Note asupra observa?iilor la Proiectul eBook (Tibi Turbureanu)

Salut Lucian,

Am nevoie de niște detalii, tu pari să te referi la primirea unui
rezumat cu subiectele discutate. Așa e ?

Pentru că eu care sunt abonat direct am toate mesajele cu UTF-8 în
antete și în general codate binar.

> [...]
>
> Windows cu programe libere este ca o ma?ină hibridă. ?i despre ma?inile
> hibride se spune[1] că sunt ca sirenele: când vrei un pe?te, prime?ti o femeie
> ?i când ai nevoie de o femeie prime?ti un pe?te :-P
>
> Așa arată un text latin2 pe un display utf8. Când mergi prin interfața
> web, vezi ceva la genul:

Pe web într-adevăr este o problemă, trebuie studiat, făcut un petic,
aplicat și trimis upstream.

Am creat un tichet: http://trac.softwareliber.ro/gsl/ticket/48 o să
încerc să mă ocup de asta eu, dar dacă cineva se simte mai bun la treaba
asta, e liber să contribuie.