[GSL] Stiu ca s-a organizat un eveniment la care au participat si membri Fedora

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Aug 25 13:06:26 EEST 2009

On 08/25/2009 12:44 PM, Cata wrote:
> Era doar o constatare !
> Poate nu tocmai potrivita ...

Constatarea e potrivita, ai dreptate, un ambasador ar trebui sa
promoveze evenimentele acolo, dar:
- eu *intentionat* nu m-am inscris ca ambasador;
- maploin nu pare fericit cu functia si spune ca vrea sa se lase de
ambasadoriat;
- ajoian se fereste (nu stiu de ce, prea mult de munca la serviciu?) sa
se manifeste prea mult in comunitatea internationala;
- alexxed s-a facut ambasador de curind si e si el cam strivit de
raportul "noise to signal" de acolo;
- mai avem citiva ambasadori care prefera mai degraba sa lucreze pe cont
propriu si nu au participat la evenimente (trebie cumva atrasi).

Citiva dintre cei mentionati mai sus citesc lista, sper ca au receptat
mesajul :p