[GSL] Battle for Wesnoth in limba română

Ion-Mihai Tetcu itetcu la FreeBSD.org
Mar Aug 25 14:28:16 EEST 2009

On Tue, 25 Aug 2009 11:15:16 +0300
Ioan Calin Borcoman <iborco la gmail.com> wrote:

> Felix, eu iti recomand sa-ti pui git si sa-ti tii traducerile in git
> pana te hotarasti sa le trimiti lui Alexandru. Sau pana primesti acces
> pe svn. Dupa aia, e preferabil sa folosesti SCM-ul nativ al
> proiectului. Desi exista o extensie git-svn care permite o
> interoperare git <-> svn, din cate am citit pe net nu e recomandat s-o
> folosesti pentru perioade indelungate, ca pot aparea probleme...

Evident, daca lucrezi singur, poti sa folosesti linistit RCS, in care o
sa ai de lucrat cu numai 3 comenzi, nu trebuie sa ii faci nici un
setup, etc.

HTH,

--
IOnut - Un^d^dregistered ;) FreeBSD "user"
  "Intellectual Property" is   nowhere near as valuable   as "Intellect"