[GSL] Site Proiect eBook Software Liber

Volodia Macovei volodia la archlinux.ro
Mie Aug 26 12:42:40 EEST 2009

Pentru că mi se pare neîndemânos/complicat de structurat proiectul urmărind
listele de mail GSL, iar zona de trac gsl iarăși e cam ciudat de folosit tot
timpul (mai ales că dă eroare la intrare când ți-e lumea mai dragă), am
făcut un site dedicat proiectului:
http://ebooksl.volodia.ro/

E simplu, structurat pe capitole, cu prezentarea structurii generale, și
acolo cei care doresc să contribuie, pot să își facă un cont de utilizator,
să posteze comentarii și propunerim să urce în capitolele respective
materiale, etc...
Deocamdată, am postat acolo câteva sinteze ale principalelor discuții ce au
avut loc până acum pe marginea proiectului.
Am declarat acest site ca extensie lucrativă a proiectului găzduit pe GSL,
astfel încât în zona de trac voi publica doar sinteze esențiale asupra
stării de dezvoltare a proiectului.
Sper să fi fost o inițiativă bună pentru a ușura munca la acest proiect...
în plus, astfel, proiectul va putea deveni mai vizibil pe net...

volodia
--
Just be brothers in Arch!