[GSL] Rezumat GSL, Vol 3, Nr. 33

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Aug 26 18:31:28 EEST 2009

On 08/26/2009 06:03 PM, Volodia Macovei wrote:
> ...Nu știu de ce am brusc senzația că mă agit ca prostul pentru proiectul
> ăsta!..:( Până acum (în confortabilă majoritate, cu excepții) primesc doar
> "aluzii fine", de sus, comentarii ciudate despre amănunte banale, chichițe
> de tot felul, un val negativist și ironic de genul: "ei, dacă-l făceam eu,
> mamă ce lucrare ieșea!"

Este un fenomen natural:
http://en.wikipedia.org/wiki/Parkinson%27s_Law_of_Triviality

> IMPORTANT: dacă cineva se simte mai potrivit să coordoneze proiectul, are
> altă perspectivă, sau pur și simplu nu știe ce dreaci caut eu în povestea
> asta, îl rog să spună...

O sa te lovesc cu sinceritatea mea: eu cred ca directia unei carti de
zeci de mii pe pagini este gresita, ca va fi munca in zadar.
Asa ca planuiesc ca implicarea mea in proiect sa fie minimala, cit sa am
certidinea ca comunitatile in care sint implicat sint corect prezentate.