[GSL] Rezumat GSL, Vol 3, Nr. 33

Cata catalinfest la gmail.com
Mie Aug 26 22:31:27 EEST 2009

Tipul are dreptate !
Gastele tale sunt chiar lebede si au inceput chiar sa fie purpurii .
Nicu ca de obicei ne serveste "Law of Triviality" ... si nu o sa se lase de
replica asta .
Sorry Nicu !
Poate ar fi trebuit sa fi dat sfoara in tara ca cominitatile sa se
reprezinte si nu invers.

Partea cu Python o sa vb cu cei inscrisi pe grupul google si sa vedem ce
putem scoate
pentru "Software liber în educație - soluții"
O idee despre cum cred ca o sa fie prezentarea ceva in genul
http://www.scribd.com/doc/14657510/Python
Ma repet daca grupul nu o sa obiecteze.

În data de 26 august 2009, 18:31, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a scris:

My sites:
http://free-tutorials.org - tutorials
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials
http://catalinfest.xhost.ro - stuff