[GSL] Rezumat GSL, Vol 3, Nr. 33

Mie Aug 26 23:59:48 EEST 2009

On Wed, Aug 26, 2009 at 10:31:27PM +0300, Cata wrote:
> Tipul are dreptate !
> Gastele tale sunt chiar lebede si au inceput chiar sa fie purpurii .
> Nicu ca de obicei ne serveste "Law of Triviality" ... si nu o sa se lase de
> replica asta .

Cătă, să nu începem atacuri personale.

Comentariile de până acum mi se par bine argumentate și constructive.

Volo, ar trebui să le apreciezi, înseamnă că oamenii sunt interesați să
colaboreze. Pentru că ai expus ideea ta unei comunități, e benefic să o
adaptezi, în funcție de observațiile primite.

Astfel, proiectul se poate bucura de o susținere mai largă (contribuții,
promovare) și își poate mări șansele de succes.

Tibi