[GSL] Rezumat GSL, Vol 3, Nr. 33

Cata catalinfest la gmail.com
Joi Aug 27 10:32:10 EEST 2009

Eu zic ca majoritea persoanelor care au scris pe aceasta lista au o imagine
a celor cu care vorbesc.
Asa ca atacuri personale nu prea am vazut sa fie create intentionat .
Asa ca nu vad unde este atacul personal in ceea ce am scris ?
Dar sa lasam mort subiectul asta .

Despre proiect am anuntat pe grupurile python-romania si blender3d-romania
despre acest proiect .
Astept un feedback si o sa anunt in timp util.

În data de 26 august 2009, 23:59, Tibi Turbureanu <
tiberiuturbureanu la gmail.com> a scris:

My sites:
http://free-tutorials.org - tutorials
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials
http://catalinfest.xhost.ro - stuff