[GSL] Rezumat GSL, Vol 3, Nr. 33

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Aug 27 11:44:19 EEST 2009

2009/8/27 marius adrian popa <mapopa la gmail.com>:
> Poate e un proiect prea mare si cu prea multe directii pentru un ebook
> eu zic ca ar prinde mai usor un wiki sau subdocumente
> idei cat mai simple , fara sa fie inclus totul intr-un mega document

Dupa mine ebook-ul este util daca e usor printabil, ca sa fie
distribuit si offline, nu numai online. Din cate inteleg, exista
module care exporta din wiki in PDF, dar nu stiu ce calitate are
PDF-ul final. Din pacate, prima impresie inca conteaza, asa ca ar
trebui aleasa solutia care produce un rezultat bun atat online cat si
offline.

Cheers,

Ionutz