[GSL] Ajutor de la expertii Scribus

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Lun Aug 31 14:35:43 EEST 2009

2009/8/31 Constantinescu Nicolaie <kosson la gmail.com>:
> Cu toată stăruința nu reușesc să-l fac pe domnul Scribus 1.3.5.1 să afișeze
> ș și ț. Cred cp de oboseală și necunoaștere ami adâncă a softulu îmi scapă
> ceva. Vă cer ajutorul celor care s-au mai confruntat cu problema aceasta?!

În Ubuntu Karmic n-am avut nici o problemă în a introduce caracterele
șȘțȚ. Vezi atașamentul. Fișierele merg și salvate. Am folosit pachetul
scribus-ng.

Totuși, la închidere obțin un „Scribus crashes due to Signal #11”,
indiferent de ce am făcut în Scribus (de ex. pot doar să-l deschid și
să-l închid și tot asta face).

--
 .
..: Lucian