[GSL] Ajutor de la expertii Scribus

Cristian Secară orice la secarica.ro
Lun Aug 31 19:22:38 EEST 2009

On Mon, 31 Aug 2009 15:01:05 +0300, Cristian Secară wrote:

> Asta înseamnă totuși că problema există și că a și rămas.
> Prin folosirea scrierii compatibile dar incorecte ați rezolvat
> problema doar pe moment.
>
> (o să studiez și eu problema cu acest Scribus)

Așa la prima încercare totul pare să funcționeze cum trebuie, de unde
înclin să cred că problema acolo ține doar de fonturi, nu de aplicație.

Curiozități:
Cum arată mai exact gărgăunii din „dar păcat căci în cazul acest nu mai
pot lucra la servici (vor fi afişaţi doar gărgăuni)” ?
Ce tip de fișier este trimis mai departe la tipografie ? Este un format
deschis sau este dependent de alte aplicații ?
Tipografia trebuie să posede fonturile folosite în Scribus, sau
fonturile sunt cumva împachetate în fișierul livrat la tipografie ?
Ce fonturi sunt folosite pentru lucrarea respectivă ?

Cristi

--
Cristian Secară
http://www.secarica.ro/