[GSL] Ajutor de la expertii Scribus

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Aug 31 19:47:21 EEST 2009

Ajuns acasă la fel beleaua... brrrrr
Vezi screenshoot. Prevăd o găleată de probleme.

De tipografie nu cred că va fi nevoie întrucât este o publicație
electronică. Oricum țin toate rigorile atât cât le cunosc și pentru a se
preta tiparului. Dacă e să ajungă vreodată la tipar voi trimite un PDF de
cea mai bună calitate și cu asta basta.
La fonturi încă nu m-am hotărât ce să folosesc. Poate mâine am să fac
stilurile pentru paragrafe, titluri, subtitluri, referințe bibliografice,
etc.
Deocamdată făcui setările mari și segmentarea pe masterpages. După ce am
alergat făcând și învățând toată ziua, la final a zis să văz cum mere și cu
nițel text și aici suprize, suprize!

Văz că și pe Ubuntu am aceiași gărgăuni. Așa arătau și la servici pe
Windoze.

No, văz că începe cu tainițe softul acesta. Dar ăsta-l am și tre să-l învăț.
Bșca unde mai pui că va fi prima carte românească editată cu Scribus și
accesbilă î regim deschis.

Vreo idee?

Constantinescu Nicolaie
Information Architect