[GSL] Ajutor de la expertii Scribus

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Lun Aug 31 20:07:06 EEST 2009

Care ar cel optim?

La Cdilla în Linux am punct și virgulă. Mai încerc unu-două profile și o las
baltă cel puțin pentru azi! Nițel cam dezamăgit că nu mere out-of-the-box
povestea. Dar ăsta e urcușul lumii libere. Ce să-i faci?!

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect