[GSL] Ajutor de la expertii Scribus

Cristian Secară orice la secarica.ro
Lun Aug 31 21:58:28 EEST 2009

On Mon, 31 Aug 2009 20:07:06 +0300, Constantinescu Nicolaie wrote:

> La Cdilla în Linux am punct și virgulă. Mai încerc unu-două profile
> și o las baltă cel puțin pentru azi! Nițel cam dezamăgit că nu mere
> out-of-the-box povestea. Dar ăsta e urcușul lumii libere. Ce să-i
> faci?!

Linux out-of-the-box cu Arial complet n-are cum să fie, deoarece azi
fontul aparține ca licență cuiva care nu îl distribuie liber.

Deci fie folosiți caracterele incorecte dar compatibile, fie folosiți
un font liber și complet (pentru Română) pe care îl instalați pe
toate sistemele unde lucrați cu programul cu pricina, fie instalați
fonturile actualizate de la Microsoft tot așa pe toate sistemele unde
lucrați cu programul cu pricina. Cel puțin ultima variantă pentru asta
a fost făcută respectiva actualizare de fonturi, cu mențiunea că
sistemul unde se aplică trebuie să fie în regulă cu licența *) iar
instalarea dacă nu mă înșel trebuie făcută ca administrator.

*) pentru legătura oficială
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea&DisplayLang=ro

Cristi

--