[GSL] Salvați MySQL!

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Dec 30 12:41:23 EET 2009

La mulți ani tuturor!
Ma bucur că mișcarea de sprijinire a MySQL a mai avansat puțin...
Doar că petiția online dela  http://helpmysql.org/ro  pare că nu poate fi
completată !
Cel puțin eu, din Firefox, nu reușesc să completez câmpurile obligatorii
(prenume, nume, email) !
Există o manevră pe care n-am prins-o?  Am încercat de câteva ori...  Doar
butoanele sunt active, nu și câmpurile text obligatorii - comentarii se pot
introduce. Am încercat și pe formularul în română și pe cel în engleză... Am
analizat și fișierul sursă, dar sper că nu se dorește să completăm în sursa
html salvată local :-)
Cu Firefox 3.5.6 din Ubuntu 9.10
Nu cumva din cauza asta sunt așa de puțini semnatari din România? Sau este
vreun element cu care se dorește limitarea semnatarilor la cei care s-au
familiarizat cu nu știu ce manevre speciale, de care eu n-am aflat?

Please help!
Mihai

În data de 30 decembrie 2009, 11:46, Tibi Turbureanu <
tiberiuturbureanu la gmail.com> a scris:

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu