[GSL] Salvați MySQL!

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Mie Dec 30 12:44:15 EET 2009

Tot Ubuntu si Firefox folosesc si nu au fost probleme cu formularul in lb.
engleza insa... hmmm
Mergi si incearca in limba engleza. Important este sa semnezi

Succes

Constantinescu Nicolaie
Information Architect
http://www.kosson.ro