[GSL] Salvați MySQL!

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Dec 30 14:46:27 EET 2009

În data de Mi, 30-12-2009 la 14:04 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Firefox 3.5.6 in Fedora 12, merge sa completez cimpurile in pagina de
> limba romana. Nu am si apasat butonul pentru a semna pentru ca nu sint
> de acord cu ea, dar butonul era bun de apasat.
Abia acum văd saitul cu pricina.

WTF!!! "Dacă Oracle cumpără MySQL ca parte componentă a Sun, clienții
vor plăti factura."

Care clienți, care factură !?!?

Și până acum clienții Mysql AB și Sun plăteau factură pentru serviciile
oferite de aceste companii. Nu văd cu ce s-ar schimba lucrurile.

Trist.

--
Adi Roiban