[GSL] Salvați MySQL!

Mie Dec 30 16:53:54 EET 2009

On Wed, Dec 30, 2009 at 12:41:23PM +0200, Mihai Jalobeanu wrote:
> Ma bucur că mișcarea de sprijinire a MySQL a mai avansat puțin...

Cred că este importantă, dar primește foarte puțin sprijin în România.

> Doar că petiția online dela  http://helpmysql.org/ro  pare că nu poate fi
> completată !
> Cel puțin eu, din Firefox, nu reușesc să completez câmpurile obligatorii
> (prenume, nume, email) !

> Există o manevră pe care n-am prins-o?  Am încercat de câteva ori...  Doar
> butoanele sunt active, nu și câmpurile text obligatorii - comentarii se pot
> introduce. Am încercat și pe formularul în română și pe cel în engleză... Am
> analizat și fișierul sursă, dar sper că nu se dorește să completăm în sursa
> [...]

Cel mai probabil, nu permiți JavaScript. În sursa paginii[1] am găsit un
fragment[2] legat de asta. Dacă problema persistă, vrei te rog să completezi
un tichet[3]?

> Nu cumva din cauza asta sunt așa de puțini semnatari din România?

În dimineața asta s-a lansat în România. Mihai, vrei să ajuți la promovare[4]?

Tibi

P.S. Saitul mai are scăpări, a fost făcut în mare viteză. Criticile sunt
binevenite (în special pentru versiunea în limba română).

[1] http://helpmysql.org/ro/petition
[2] <div class="jserror">It seems that you have JavaScript turned off in your browser. This site requires JavaScript to function properly.</div>
[3] http://redmine.ceata.org/projects/promovare/issues
[4] http://helpmysql.org/ro/promote