[GSL] Salvați MySQL!

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Dec 30 20:04:10 EET 2009

Tibi, eu vrând-nevrând am urmărit subiectul ăsta pe diverse canale de
comunicare și pe toate era o parte ca tine și o parte ca Adi Roiban.

Din câte știu eu codul sursă MySQL este sub licența GPL.
Marca MySQL este proprietate privată.
Monty a început MariaDB ca o branșă a codului MySQL.

Ori sunt eu naiv, ori nu văd problema.

Din moment ce MariaDB sau orice altă branșă ce se va naște din codul
MySQL va fi GPL, nu va putea trece lumea la MariaDB sau alte variante
pentru a continua să primească actualizări de securitate măcar ?

Deci de ce ne plângem aici? Că oamenii nu vor să aleagă un software
liber dacă nu este o companie în spatele lui ?

Eu nu-s de nicio parte încă, dar ca să mă convingi pe mine și pe alții
că e ceva de salvat, trebuie să spui clar ce.