[software-liber] stiri periodice

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Feb 1 23:45:43 EET 2009

Raportul bilunar curent e subtire, cum a notat si Alin in comentarii:
http://janimo.blogspot.com/2009/02/buletin-de-stiri.html

pana acum am primit explicit stire de la Alex Eftimie pt primul raport
(mersi) si de la Adi legat de documentatia Ubuntu acum doua saptamani
(mersi)
Restul ce am prins pe bloguri sau pe liste.

Nu am cum urmari tot ce se intampla - asta e si motivul pentru care avem
nevoie de un rezumat, cred ca e greu sa afli tot altfel. De aceea
cine crede ca e ceva demn de mentionat - nu cred ca exista subiecte
neimportante, poate unii cred ca unele nu merita - sa imi scrie :)

In alta ordine de idei as fi cat se poate de multumit daca cineva mai
informat (mai inscris pe LUGuri, mai pe IRC, etc) ar scrie stirile in locul
meu.
Nu tin sa le scriu eu dar am inceput pt ca vroiam sa existe asa ceva :)

Alin, DoruHush, oricine care e mai implicat in momentul de fata in forumuri
si in comunitate sunt candidati buni. Nu vreau sa cer nimanui
sa isi mai ia o atributie deci fac eu daca m-am apucat, dar tineti-ma la
curent :) In propunerea initiala am propus si nominalizat persoane de
contact
pe diversele domenii. Daca se merge pe asta stim ca stirile vor acoperi mai
tot ce se intampla.

Jani