[software-liber] Re: Sarcini, planuri, cod și bug-uri sub atenția grupului

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Feb 2 09:07:48 EET 2009

În data de 2 februarie 2009, 00:07, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<netblock la gmail.com> a scris:

> Aminteste Jani in raport, insa mi se pare ca nu a anuntat nimeni pe
> lista. Eu unul nu am vazut.
>
> Citez:
> La o întălnire în Cluj ne-am decis să ținem lista de buguri, propuneri
> și taskuri legate de grup și de pagina web în Launchpad, acesta fiind
> preferabil unor pluginuri de TODO de Wordpress mai rudimentare sau
> instalării unui Trac local. Adi a făcut grupul și deja este ceva
> activitate la buguri
> https://launchpad.net/softwareliber

Eu înțeleg lipsa resurselor, dar dacă noi nu ne putem descurca cu
software liber ...
Chiar dacă launchpad ar fi software liber, tot ar trebui instalat la
noi, ca dovadă că putem să ne descurcăm cu software-ul liber.

Tot din comoditate instalează lumea Windows sau software proprietar.