[software-liber] Re: Sarcini, planuri, cod și bug-uri sub atenția grupului

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Feb 2 09:35:07 EET 2009

În data de 2 februarie 2009, 09:27, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Ai android sau moko pe telefon :) ?

Telefonia mai are până să dea software-ul liber în ea.
Încă nu poți afirma că ai opțiuni egale.
Când va apărea pe piața românească un telefon cu Android sau Linux fii
sigur că-l voi cumpăra, sunt sătul de semnat și instalat aplicații
binare pe Symbian.
Sau poate fac Symbian Open Source odată că tot au promis și m-am scos :)

OpenMoko nu e încă utilizabil ca un telefon, sunt prea multe probleme.