[software-liber] Re: Sarcini, planuri, cod și bug-uri sub atenția grupului

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 2 09:46:04 EET 2009

> Telefonia mai are până să dea software-ul liber în ea.
> Încă nu poți afirma că ai opțiuni egale.
> Când va apărea pe piața românească un telefon cu Android sau Linux fii
> sigur că-l voi cumpăra, sunt sătul de semnat și instalat aplicații
> binare pe Symbian.
> Sau poate fac Symbian Open Source odată că tot au promis și m-am scos :)
>
> OpenMoko nu e încă utilizabil ca un telefon, sunt prea multe probleme.

Stiu ce zici :) Ideea ca exista soft liber pt mai orice doar gradul de
maturitate difera.
Nu e clar unde poti trage linia si unde poti declara pe unii comozi :)

Pentru ce facem noi LP e ok. Daca instaleaza cineva un trac si il intretine
pe server
ok, il vom folosi daca asta va face mai multi membri ai grupului multumiti.

Zic doar sa nu pierdem din vedere ce avem de facut si sa nu ne pierdem
vremea putina pe care o avem pe lucruri
de principiu si care ne impideica sa facem orice practic.

Jani