[software-liber] Re: tutoriale grafice Nicu

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Feb 2 10:07:28 EET 2009

Jani Monoses wrote:
> Salut,
>
> Nicu avea tutoriale in romana pt gimp si parca si inkscape. Ar fi bine
> sa le avem pe site, ca o subsectie a incearca.

Sigur, putem sa le punem imediat ce stabilim structura. Poate asta o sa
fie sutul necesar pentru mine care ma va mai scutura putin si a ma face
sa mai produc ceva nou, ca in ultimul an am fost mai putin activ cu
tutorialele.

> Ar fi bine acolo sa avem si altele specializate ca tutoriale OO. Cele de
> pana aucm sunt interesante dar multe cam 'hackery'

Cel mai bine e ca tutorialele sa fie produse de cei care se considera
priceputi intr-un domeniu si interesati. Ca asa m-as putea apuca si eu
sa fac un tutorial despre nu stiu ce extensie in Firefox sau whatever,
dar cum nu e un domeniu care sa ma atraga foarte tare, nu am nici
motivatie puternica nici rezultatul nu cred ca ar iesi prea grozav.

Crezi ca si screencast-uri s-ar fi potrivite pentru sectiunea asta?