[software-liber] Re: tutoriale grafice Nicu

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 2 10:10:52 EET 2009

2009/2/2 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>

> Sigur, putem sa le punem imediat ce stabilim structura. Poate asta o sa fie
> sutul necesar pentru mine care ma va mai scutura putin si a ma face sa mai
> produc ceva nou, ca in ultimul an am fost mai putin activ cu tutorialele.

La asta ma gandeam si eu, sa avem o rubrica permanenta pe sectia grafica, ca
de asta se plang multi ce nu vor sa treaca de la photoshop :)

>  Ar fi bine acolo sa avem si altele specializate ca tutoriale OO. Cele de
>>

> Cel mai bine e ca tutorialele sa fie produse de cei care se considera
> priceputi intr-un domeniu si interesati. Ca asa m-as putea apuca si eu sa
> fac un tutorial despre nu stiu ce extensie in Firefox sau whatever, dar cum
> nu e un domeniu care sa ma atraga foarte tare, nu am nici motivatie
> puternica nici rezultatul nu cred ca ar iesi prea grozav.
>
> Crezi ca si screencast-uri s-ar fi potrivite pentru sectiunea asta?

Nu stiu ce sa zic de screencasturi, cat de bine le duce serverul de ex. Dar
orice se face si vedem ca are vizitatori am putea pune.

Jani