[software-liber] Re: tutoriale grafice Nicu

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Feb 2 10:22:36 EET 2009

În data de 2 februarie 2009, 10:10, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:

> La asta ma gandeam si eu, sa avem o rubrica permanenta pe sectia grafica, ca
> de asta se plang multi ce nu vor sa treaca de la photoshop :)

> Nu stiu ce sa zic de screencasturi, cat de bine le duce serverul de ex. Dar
> orice se face si vedem ca are vizitatori am putea pune.

Dacă bug-urile sunt în launchpad, pot să fie și capturile de ecran pe
youtube, ne putem face un canal, e o modalitate de a ne populariza.

Cred că un screencast are succes mai mare decât o serie de capturi de ecran.

Cel puțin asta am observat pe diacritice.ro de când am pus filmulețele.