[software-liber] Re: tema site

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Feb 2 12:45:11 EET 2009

Eu am cerut feedback la ultimul proiect, la ciorne.softwareliber.ro
Subiectul softwareliber.ro, pentru mine a devenit inchis dupa ceva
saptamani dupa ce a fost lansat cu noua tema.

Mie mi se pare foarte curat si lizibil, faptul ca nu prea avem content
pe el, este o alta treaba, si cum am mai zis, sunt gata sa fac tot ce
propuneti, da cu rost si cu ajutor. Nu o sa ma apuc sa restructurez
continutul pentru ca nu am ce restructura. Avem 5 categorii de stiri in
cruce, dintre care 3 sunt total neimportante pentru majoritatea
cititorilor? Pagina cu despre, am corectat-o si ce-am mai adaugat o fost
din experienta, altfel, daca nu zicea Alin ca sunt greseli, nu se
atingea nimeni de ea...

Daca veniti cu idei ce merita si is faine, facem...

Am zis. :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/